Wie alt seid ihr eigentlich?

Mein Gott - da bin ich ja hier der Uralt-Opa.
(wie im richtigen Leben)
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Bei uns Schwaben sagt man, ich würde dieses Jahr noch gescheit werden.
Glaub ich aber nicht, da das schon so viel Lehrer und Schulen versucht haben und doch nicht geschafft haben.

Hey Foxhunter,

nur keine Resignation! Die sollen doch uns alte Knochen alle mal kräftig unterschätzen -aus dieser Schublade haben wir gewaltige Möglichkeiten.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

------------------
Waidmannsheil!
Njl

Noi, noi,
resigniera tua i net. I seh des scho au so wia Du. De oigene Jonge send ausam gröbschta raus, mit dene hot mr wenig Sorga me.
An de Alt hot mr sich gwöhnt - sonscht het mr se nemme - ond sui hot sich jo au an ons (onser Jägerei ond nia dahoim) gwehnt.
Ond Power hend mr au no fascht jede Menge, Läbenserfahrong hend mr au.
Da Sex ka mr sich eidoila (
biggrin.gif
auf Hochdeutsch: EINTEILEN)
Also Herz was begerscht Du mehr ? Bloß - dia Bolidik mit ihre oqualifizierte Auswüx, dia kotzt me scho a Weile mächtig a.
Do han I so's Gfühl, sobald se vorna am Trog standat no denket se bloß no dra wia se sich da aigena Ranza vollfresse kennat ond daß se meglischst lang ganz vorna am Trog standa bleiba kennat.
Am Wochaende will I amol a paar Briaf zo dene Großkopfede nach Berlin schreiba - obwohl I ja wenig Hoffnung hau, daß ebbes nützt. Aber ma brobierts halt amol.
Waidmannsheil ihr Manna und Weiber ond a sches Wochaende.
I schalt jetzat no demnäscht mein PeCe ab ond guck noch meine Hondla ond am Wald.

[Dieser Beitrag wurde von Foxhunter am 27. Juli 2001 editiert.]

Jo, Foxl, wa da it saisch.

Aber wart no dui jonge Krott wird au mol elter. Des got reacht gschwind.

Bei dera Hitz sod ma ällemol noch de Suhla gucka.
Bei eiserm Nochbar isch letscht Johr s´Weib end Suhle neigrutscht. Des Lacha hetsch soda hera. Jetzt däb de grescht Sau endr Suhle straka hodr no gmoid. S'Weib war kreiznarred ond hot gschtonka wia'd Sau. No hod se so edamol ens Auto nei dirfa, sondern erscht a mol end Iller neihocka, das dr grescht Dreck weg war.

Herrlich!
Die Hoffnung hatte ich schon bei meinem neuen Teich im Garten - hat sich allerdings bislang nicht erfüllt.

------------------
Waidmannsheil!
Njl

37 und die Kraft der zwei Herzen,...bum....bumm!

------------------
Urian

30

5 Jagdkarten und auch noch keinen Fuchs ;-)

[Dieser Beitrag wurde von Ronald am 27. Juli 2001 editiert.]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">Zitat:</font><HR>Original erstellt von Sauenjäger:

Bei eiserm Nochbar isch letscht Johr s´Weib end Suhle neigrutscht. Des Lacha hetsch soda hera. Jetzt däb de grescht Sau endr Suhle straka hodr no gmoid. S'Weib war kreiznarred ond hot gschtonka wia'd Sau. No hod se so edamol ens Auto nei dirfa, sondern erscht a mol end Iller neihocka, das dr grescht Dreck weg war.

<HR></BLOCKQUOTE>

kringel mich immer noch, sehr schön!!

Gruß

Pipp

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">Zitat:</font><HR>Original erstellt von Sauenjäger:

<HR></BLOCKQUOTE>

Kann ich das mal mit deutschen Untertiteln kriegen??
biggrin.gif

------------------
gecko

din1c.gif

Online-Statistiken

Zurzeit aktive Mitglieder
170
Zurzeit aktive Gäste
508
Besucher gesamt
678
Oben